Wat jij doet
In de functie van Backoffice Intercedent/HR medewerker ben je verantwoordelijk voor verschillende werkzaamheden. Je geeft ondersteuning aan onze Consultants met verschillende vragen over de CAO en wet, -en regelgeving maar ben je ook verantwoordelijk voor de klantendossiers en zorg je dat alles administratief op orde is. Je werkt samen met een team van collega’s waarbij het samenwerken en het delen van kennis erg belangrijk is.
Verder ondersteun je onze gewaardeerde gedetacheerden krachten en zorg je ervoor dat alles piekfijn is geregeld. Een goede verloning en het snel oplossen van hun vragen zijn hierbij uiteraard belangrijk. Je bent hierbij servicegericht en zorgt ervoor dat onze gedetacheerden zich én collega’s het allerbeste uit hun werk te halen. Zo zijn zij succesvol, en jij natuurlijk ook!
Verder is het een erg afwisselende functie en ben je bezig met complexe vraagstukken en casussen en ben je van nature iemand die graag zaken wil verbeteren en schroom je niet om hierover in gesprek te gaan met directe collega’s. Naast het uitvoeren heb jij dus ook een controlerende en adviserende rol binnen onze organisatie. Jij staat dus nooit stil in jouw ontwikkeling en leert elke dag nog wat bij.
Wat wij bieden
- Salaris op basis van ervaring (tussen €2.450,- en €3.500,- bruto per maand);
- 27 vakantiedagen per jaar;
- 13e maand;
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Diverse doorgroeimogelijkheden bij onze labels.
Ben jij het?
- Administratief & communicatief sterk;
- Ervaring met HR of ervaring in de arbeidsbemiddeling;
- Je hebt MBO/HBO niveau;
- Flexibel en servicegericht;
- Teamplayer;
- Werken met verschillende systemen heeft voor jou geen geheimen meer.
Waar jij werkt
Onze opdrachtgever brengt mensen en bedrijven samen in diverse sectoren en het team waarin je komt te werken ontzorgt de labels op diverse gebieden.